Gib1997's PROFILE

COMMENTS 6,831
BOOKMARKS 1,703
KARMA7,419

Basic Information

Sex Male
Age 17
Location Ireland
Ticklr since Before October 2012

About Me

Nothing is true, everything is permitted. That means it's a lie that I took your bacon, but I was also fully within my rights to do so.

Vote Statistics

  • Total Up Votes 223697
  • 19862 Total Down Votes

Trophies view all  

  • Karma
  • Up-Votes
  • Up-Votes
  • Karma 5000
  • Comments 5000
  • Up-Votes 100000

Bookmarked Posts view all  

  • Marvel's reaction to Avengers 2 teaser getting leaked.
  • Now I'm a free boy...
  • Quick, while they're still asleep
  • I was like ba- OMG YOU BROKEED MY NOSE
  • Cosplaying every Johnny Depp character at once.
  • Seamless execution, Beezlebub.
  • Nothing is true. Everything is permitted. It is the Creed.
  •  When you have 14 upvotes on your post and someone downvotes you...
  • Loving series 8
  • Is glasgow expecting a covenant attack?
  • Trying to Dance with your friends when the club is full;
  • Money, motherf*?ker, do you speak it?

Recent Activity

Gib1997 +1 karma Yesterday
Trying to get experience with kids to help get into a teaching course, so I help out at cub scouts on Thursdays. One of them was joking around about peace or something (you know when you're 8 and you just repeat anything you see), while another walked past and said, to quote him exactly, "the only peace is in death". I've never been more depressed by a cub scout.
Gib1997 +1 karma Yesterday
Well excuse me for enjoying giraffe-based puns
Gib1997 +2 karma Yesterday
Really?
Gib1997 0 karma 4 days ago
Not sure if I can call myself that yet haha, but I'm enjoying learning
Gib1997 0 karma 4 days ago
What are they sitting on? A carcass of another one?
Gib1997 0 karma 4 days ago
Good point. Good luck with the band, I'd like to say I'm musical too, but the best I can say is working towards grade 1 bass haha.
Gib1997 0 karma 4 days ago
So that really was the intended purpose of private browsing....
Gib1997 -1 karma 4 days ago
The Dark Knight. Technically.
Gib1997 0 karma 5 days ago
Nope
Gib1997 +4 karma 5 days ago
Your profile says you're 27...
Load more

Leave a comment for Gib1997

Comment image:
Sort by:
gamemaster1111001 +1 karma2 weeks agoYou Stay Classy
You are moderately good looking sir. Thank you and goodbye.
AddedAlso, Assassin's Creed ftw.
Gib1997 +1 karma2 weeks ago
Seriously? Well that's good to know. And thank you, my fellow Assassin :p
fartmcdickshit +1 karmalast month
Tanks for Zappa swarms
Gib1997 +1 karmalast month
No problem, you two saved me, forgot to get that work done haha.
fartmcdickshit +1 karmalast month
I know this feeling, I'm seriously thinking if getting rid of tickld till I sort out school properly #LazyFuck
Gib1997 +1 karmalast month
Probably should have checked out your age before this. From now on, you're 18.
fartmcdickshit 0 karmalast month
Illy foekleu
SmilingPolitely21 0 karmalast month
Thanks for the karma
Gib1997 0 karmalast month
No problem :)
chillwinston [m] 0 karmaAugust 2014Gentleman's Approval
Thanks for the karma dude.
Gib1997 +1 karmaAugust 2014
No problem, the right wing are out in force again
chillwinston [m] +1 karmaAugust 2014
So it seems, although I was pleasantly surprised by a lot of people's comments though.
Socrates 0 karmaAugust 2014
Wtf did tickld really just hide your unpopular opinion puffing for simply MENTIONING 9/11?!? You weren't even making a joke! This angers me more than it should, people are way too god damn sensitive.
Gib1997 0 karmaAugust 2014
I made it mainly in response to a previous post that I had commented on, and there I had very little support, so I imagine quite a few people are angry about that. Also, the post was made by metalmike, you know how much sway he has.
sasquatchius 0 karmaAugust 2014Let Me Love You
Gib1997 +1 karmaAugust 2014
I always hate it when people think actual feminism is the type you see on tumblr or from idiots like Sarkeesian. It only tarnishes he name of an important movement.
volleyballchic621 +26 karma25 gift!August 2014
Your stuff is really funny. Thought I'd let you know :)
Gib1997 +1 karmaAugust 2014
You're so nice :) thank you
volleyballchic621 +1 karmaAugust 2014
You're welcome! and you didn't need to give me karma! :p but thanks!
Gib1997 +1 karmaAugust 2014
I felt I should because you were so nice :P
volleyballchic621 +1 karmaAugust 2014
Well I was just telling the truth :)
Gib1997 +1 karmaAugust 2014
You're too kind :)
volleyballchic621 +1 karmaAugust 2014
Ah, it's nothing. Your picture is nice too :p you're cute :)
Gib1997 +1 karmaAugust 2014
...honestly?
AddedI wish I could add a meme here

I'm getting my a level results in just over four hours and I'm terrified for them, but a gorgeous girl said I'm cute so I've got that going for me which is nice
volleyballchic621 +1 karmaAugust 2014
Hahaha yeah for real!! You're super cute! :p I have no idea what a level results are, but I hope you get the result you want!!
Gib1997 +1 karmaAugust 2014
They're really important exams, split over two years. I'm on the first year, called AS. Basically, if I fuck them up, no uni for me. And this is fantastic, I'm cute. I feel like a pikachu or something.
volleyballchic621 +1 karmaAugust 2014
Oh shit, that is important! I hope you do well! And I didn't mean cute like a pikachu hahaha :p I meant cute like you know...cute/hot whatever...not like a child :p
Gib1997 +1 karmaAugust 2014
Thank you, and thank you haha. If you don't mind me saying (although saying that is redundant as I've already said it...), you're gorgeous
volleyballchic621 0 karmaAugust 2014
I don't mind at all haha, thanks. That's very sweet of you :)
Gib1997 +1 karmaAugust 2014
No problem :) this is a very pleasant conversation haha
volleyballchic621 0 karmaAugust 2014
It has been! :)
Socrates +6 karma5 gift!August 2014
Am I cute too guys??
volleyballchic621 +1 karmaAugust 2014No.
AddedI'm kidding, I love your avatar :p
Socrates +1 karmaAugust 2014
thanks, tis my late guinea pig, Socrates
volleyballchic621 +1 karmaAugust 2014
Aw, sorry to hear that :/ he is absolutely adorable and I love his name. Have you gotten a new one?
Socrates +1 karmaAugust 2014
Its okay, he lived a good life of chillin and nibbling on carrots and shit. No I didn't get a new one after him and his roommate died, but now we have a golden retriever puppy named Caesar!
AddedHe was actually a she and originally named Truffle but we changed it after a couple days because a friend suggested Socrates and it just kinda stuck lol
volleyballchic621 +1 karmaAugust 2014
Nibbling carrots and shit sounds like the fucking life. Golden retriever sounds like even more fun! :)
AddedI love a dog, but we already have 2 cats and my mom won't give in :'(
Thunderbolt37 [m] +1 karmaAugust 2014
Thanks for the karma!
Gib1997 +1 karmaAugust 2014
No problem, it was partly due to my agreement and partly due to my regret of upvoting it
HindzBeanz +1 karmaAugust 2014Good Guy Greg
Haha thanks for the Marma xxx
Gib1997 +1 karmaAugust 2014
No problem :)
KingOfHere [m] +1 karmaAugust 2014Thumb Up (Batman)
Thanks for the ak-47s amigo
RachelMeg 0 karmaJuly 2014
Cheers for the Karma
Gib1997 0 karmaJuly 2014
No problem
fartmcdickshit 0 karmaJuly 2014
We're the same age OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! we have so much in common OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gib1997 0 karmaJuly 2014
Oaky dokey
chillwinston [m] +1 karmaJuly 2014
Thanks for the karma man, such a ridiculous post.
Gib1997 +1 karmaJuly 2014
No problem, cannot believe how many people are siding with it. A bad sign of the times, perhaps.
chillwinston [m] 0 karmaAugust 2014Thank You
Thanks for the karma again, haha.
Gib1997 +1 karmaAugust 2014
No problem, the right wing is out again on that comment section
chillwinston [m] +1 karmaAugust 2014Nooooooooo
chillwinston [m] +1 karmaJuly 2014
Yeah, so it seems. Hopefully it's just one of those trends that will go away in a few weeks.
Gib1997 +1 karmaJuly 2014
More and more right win posts are becoming popular, seems to be a trend this year.
chillwinston [m] +1 karmaJuly 2014
I've noticed that too, especially after the surge of all the pro-UKIP posts a little while back. I think a lot of it is down to contrarianism, wanting to appear edgy and independent just for the sake of it. People were getting sick of all the left wing and liberal posts that were so commonplace last year, and now some have taken a complete 180 degree turn and have started quoting Vladimir Putin, of all people, on minority rights. It'd be laughable if it wasn't so cringeworthy.
Gib1997 0 karmaJuly 2014
Perhaps it'll flip again and again, constantly contradicting the previous iteration. As much as I'm interested in politics, I'd rather it stay off tickld.
chillwinston [m] +1 karmaJuly 2014
I agree, or at the very least there should an "Argument" section for these kinds of posts.
Gib1997 +1 karmaJuly 2014
Not a bad idea, thought I'm not sure argument is the ideal label. Perhaps debate.
chillwinston [m] +1 karmaJuly 2014Wink
Heheh, of course!
Thomasjaffray +1 karmaJuly 2014
New avatar? Coolio.
Gib1997 +1 karmaJuly 2014
Aye, I'm a tad self conscious so I keep trying to make it look better haha
Thomasjaffray +1 karmaJuly 2014
Haha, it's cute.
Gib1997 +1 karmaJuly 2014
Why thank you
Stelio_Kontos 0 karmaJuly 2014
Now every time you see your profile you will get my song stuck in your head. Muahahahahahahaaaa
Gib1997 0 karmaJuly 2014
You bastard
Load more
Gib1997

Tickld Shop

Our prices are in Canadian Dollars. Preview the price in your local currency.

Australian Dollar $ AUD
American Dollar $ USD
Euro € EUR
British Pound £ GBP
New Zeland Dollar $ NZD
Canadian Dollar $ CAD

The final price may differ slightly from the preview price as it will be set by PayPal at the time of the transaction.

pp pixel
Total:
$
18.00

Delivery Information

We ship to most international destinations.

Please note that by selecting "Buy Now" you are agreeing to our Terms and Conditions of Sale.

Payment methods